hej rup! - Úvodná stránka

stránky

pre tých,

čo sa neboja

rozmýšľať inak

16. 02. 2019 • úvodná stránka • rubriky • linky •

 

Úvodná stránka
O čom to tu je?
Deforma školstva
Vojna v Iraku
Dôchodková deforma
Rok 1968
November `89/ Slobodné voľby
Slovenská ľavica
Zelení
Socializmus
Alter/globalizácia
Latinská Amerika
Osobnosti
Ostatné
NATO
Weblinky
Rozšírené vyhľadávanie
Osobná úprava

Vyhľadávanie



Z archívu



Bľakot a bes

Gabriela Rothmayerová

Premýšľam občas, akú šancu by dnes mal povedzme Pablo Picasso – obstáli by jeho obrazy v rebríčkoch sledovanosti? Sotva. A akú šancu by mal v rebríčkoch sledovanosti (keby ich bol niekto robil) vo svojom tvorivom čase? Obávam sa, že pomer by bol približne rovnaký. Pestré púťové obrázky, ,,čierne kroniky, ,,ružové romány“ a diskotékové odrhovačky budú mať asi vždy najviac záujemcov. Tak bolo za Picassa, a tak je aj dnes a bude po veky vekov. Otvorené komunikačné diaľnice, kde sa na desiatkach kanálov preháňajú ako vajce vajcu podobné bla-bla-bla formáty, majú svoje armády divákov a poslucháčov.

(16. 03. 2005)



Linka na dnes



W. Paul Cockshott

Prísne vzaté, Paul Cockshott nie je ekonóm (i keď pôvodne ekonomické vzdelanie má). Profesionálne sa totiž zaoberá informatikou. Svoje znalosti modernej výpočtovej techniky však využil v rámci spoluautorstva knihy Towards a New Socialism (napísanej spolu s Allinom Cottrellom), ktorá opisuje model vysoko efektívnej, nesovietskej post-kapitalistickej ekonomiky.


Komentáre
k článku:

o čom to tu je?

(zo dňa 12.12.1999, autor článku: )

Komentár zo dňa: 05.12.2016 16:19:05
Autor: (smithe831@gmail.com)
Titulok: Re:
This website is mostly a walkby for all the info you wished about this and didnt know who to ask. Glimpse right here, and also youll undoubtedly uncover it. bdgfcceedbafdbaa

Reakcia na komentár
"Re: "

Meno (alebo prezývka):  
E-mail:  
Titulok (nadpis komentára):  

A ešte kontrolná otázka: Koľko písmen je v slove "hejrup"?



Základom tohto webu je redakčný systém phpRS napísaný v jazyku php.
Úprimná vďaka za pomoc pri jeho úprave patrí (v chronologickom poradí)
Viliamovi Búrovi, Robertovi Zelníkovi a Petrovi Gočevovi.